Sport In.

I personligt.,
Hola, just nu är jag faktiskt på rätt bra humör. :) Har en mobil som fungerar, även om jag bara lånat den, och är hemma hos Therese just nu, lyssnar på musik och tar det lite lugnt bara. :) Vi ska åka ner på sport in senare med några kompisar till henne, jag blir dock nykter eftersom jag ska skjutsa hem pappa och kicki senare. Men man kan ha roligt utan alkohol också. :) hihi.
Och nu är Sandra tillbaks i Sverige, saknat dig gumman. ;) Men imorgon ska vi ses och snacka lite strunt som vanligt, hihi. :)

Flummade lite med simone tidigare också ;D haha, alltid lika roligt, och vi lyssnade på gamla skivor, haha, shit vilken musiksmak man hade förr alltså, hahaa. ;D Och jag, simone, pappa och kicki fick veta en väldigt intressant sak tidigare, haha, eller inte ;D haha. Fan vad pappa och kicki är flum alltså, de är värre än dig och mig simone ;D haha.
Nu ska jag fortsätta tjoa med therese, undrar om jag ska gå och sjunga lite för henne, haha, jag är ju såå bra på det, eller varför inte låta lite som mtv, det brukar jag tydligen vara rätt bra på enligt henne ;D hahaa. Intern-skämt hörrni ;)

  
Skrivet av: Patricia
I   Blogg: http://[email protected]

Ring mig när du ser detta gumman, så kan vi planera för ikväll :) Jag vet ju inte ditt nummer du har för tillfället .. :/ men, ring så snart du kan :) Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: