Sms-kaos.

I Blandat,

Regler: ta fram din mobil, bläddra random i din inkorg, stanna när du räknat till tio och skriv smsn som svar på frågorna.

Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
 - haha, usch då. jag som ska cykla hem sen. :)

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
 - haha, men de e roligt när du är störd. ;D

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
 -  Ja det är ju lite trist väder får man säga.

Vilket sms blev du mest berörd av?
 -  Sömntuta, ;) härlig. Puss

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
 - Hahahaaa. :D

vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
 - Vill ha flera ;)

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
 - Okej. :)

Vad vill du höra mest av allt?
- Haha, hur du säger då ;) ska nog försöka kolla upp det där när jag kommer hem. ;D

Hahaaa.


  
Skrivet av: Lia Florenz
I   Blogg: http://mydearbylia.blogg.se

hej, jag undrar om du kan hjälpa mig med en sak;
Om min design ser likadan ut för dig som på bilden som finns i mitt senaste inlägg

mydearbylia.blogg.se/1204005591_en_frga.html

Tack så mkt.

Skrivet av: Lia Florenz
I   Blogg: http://mydearbylia.blogg.se

jo verkligen rätt irriterande faktiskt ;S




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: