På isen.

I De allra bästa.,
Idag ringde therese och väckte mig och avslutade samtalet med; glöm inte smöret, haha. Sagt och gjort, jag tog smörpaketet och åkte hem till therese, där hon bidrog med mackor, ost och marmelad. ;D Och när vi bylsat på oss långkalsonger, vantar, halsduk och raggsockor så åkte sandra olsson, jag och therese till Freluga och hämtade sandra nordström, därefter åkte vi till sjön vid stagårn där vi blev ett himla gäng med massa flickor och glada grabbar som åkte cross på isen. ;) Shit vad avundsjuk jag blev när jag såg dem lattja där ute på isen, jag vill också köra sådär fort och leka och känna pirret i magen :D haha.
Blev en hel del bilder också, men jag lägger in dem imorgon, för jag ska hoppa in i duschen nu och sen ta min kära cykel och hojja hem till therese, där vi ska laga mat innan vi cyklar vidare hem till lars och sandra där det ska badas tunna utomhus och drickas öl tillsammans med mkt folk. :D måste komma ihåg att ladda kameran också ;) hihi.

  
Skrivet av: Sandra
I   Blogg: http://nordstromsandraa.blogg.se

Kom ihåg, svart vita kort ;) haha!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: