Dagens;

I personligt.,

Klädsel; mjukisdress från InterSport, eller overall som mallan så fint kallade den. ;D
Sällskap; allra bästa mallan <3
Mat; Kyckling-tacos.
Sämsta; att det var snö ute.
Frisyr; lockigt, uppsatt i en knut.
Dryck; päronsoda och vatten.
Bästa; mallans och min humor, och självklart tanten med gurkorna på ica. ;D hahaa.
Motion; en promenad.

En liten sammanfattning av min dag, har haft oerhört trevligt med mallan, skrattade oss tokiga som vanligt. ;) hihi, och hon gjorde mig sällskap till ica för en liten handling, det ekade så hemskt i mitt kylskåp, heh. Och nu har jag precis sjungit lite i duschen och är ren och fräsch. :) hihi, och vad som händer ikväll är ännu inte bestämt, så förmodligen blir det jag, soffan och en film, ensamma som vanligt ( katterna räknas inte som sällskap, haha )


  
Skrivet av: malin
I   Blogg: http://malinsofiajonsson.blogg.se

Haha tanten med beslutsångest :P




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: