Brunch.

I personligt.,
Breakfast and lunch - brunch. :)
Idag har jag varit och brunchat med min käre far på krokanen, jag tog en underbart god sallad :) Och till det drack jag en Loka - smultron, citron. Jummie, tack för maten pappa. <3 Och tro det eller ej, men jag cyklade i snön, haha, trodde jag skulle dö där ett tag. ;)

Men dagen började inge bra, jag blev väckt halv åtta av att någon av mina jävla grannar stod och borrade sönder mitt huvud, iaf kändes det så, men de borrade väl i varenda vägg i sin egen lägenhet, men det lät förjävligt och jag la huvudet under kudden och försökte sova ändå, så när jag vaknade var jag lite trött och grinig, men det gick över när jag träffade pappa på stan. :)

Och vad gör jag nu? Jo jag sitter med min älskade historia-bok i knät, hihi, det är faktiskt det enda ämnet som det går bra med nu faktiskt. Matematiken förstår jag ingenting av. Blä.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: