Alien vs. Predator

I personligt.,

Efter att jag o Maria hade varit och stekt oss i solariumet tog vi en promenad till ica och inhandlade lite småsaker, jag köpte bl.a. kiwi, mums! :) Och sen gick vi hit och började prata och småtittade även på Alien vs. Predator, men hon åkte hem ganska tidigt så jag tittade klart själv. :)

Och filmen var bra, skiljde sig ganska mkt från de tidigare Alien-filmerna, men väldigt bra ändå. :) saknade dock ripley lite, ;D haha. Filmen föll mig i smaken, men synd att de flesta av mina tjejkompisar inte gillar den här typen av filmer, heh, men man kan ju alltid titta själv. :) Jag gillar när det är lite spännande, monster, strider osv. ;D Och alien-varelsen är ju nästan snygg i jämförelse med the predator, haha.

Nu är det Brothers & Sisters på tv, och sen ska jag titta på scrubs. ;D


  
Skrivet av: Sandra
I   Blogg: http://nordstromsandraa.blogg.se

själv så har man drucke viners & är lite på fyllers :P mycke ers där, haha..




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: