södertälje.

I personligt.,

på annandagen åt vi lunch i henning o sen åkte jag o johan till slöddertälje, o jag krånglade runt i sätet hela tiden o pratade non stop, ha ha, johan tyckte nog att det var många mil hem till min mamma. ha ha. o när vi kom fram bjöds det på god mat, julklappar o skratt med älskade mamma o martina. som jag skrev tidigare så har jag saknat min mamma o lillasyster. ♥



o lördagen spenderades i sthlm tillsammans med martina o george, men herregud hur folk beter sig när det är mellandagsrea, de är ju som små apor hela bunten, ha ha. så det blev inte så mkt shopping, men det blev iaf ett puder från make up store, baslinnen från h&m, en pyjamas, underkläder o några t-shirtar från monki. o johan shoppade lite han också, några t-shirtar o ett skärp, mkt fint. :)
o efter det bjöd mamma på middag på en mongolisk restaurang, där man plockar ihop sin mat rå o sen tillagar kocken maten framför ögonen på en, himla häftigt faktiskt. :) hi hi. johan hade ögon stora som tefat den sötnöten. :) även min moster med familj gjorde oss sällskap vid middagen. :)
o bilturen hemåt kan jag inte ens återberätta, inte ens någon idé att försöka, ha ha, mamma o johan puttade iaf en hel del på mig som satt i mitten i baksätet, ha ha.

söndagen blev lugn o skön. jag o johan åkte in till nykvarn o jag visade honom vart jag bodde när jag var liten o vilken skola jag gick på, mkt minnen - både bra o dåliga.

o därefter hämtade vi upp mamma o tina o så åkte vi till taxinge o tände ett ljus vid min morbrors grav, o jag såg den fina gravstenen - världen är så orättvis ibland. en far borde få se sina barn växa upp o få bli gammal med sin fru. vila i frid petri.



när klockan blev sju var det dags för mig o johan att åka tillbaks till lilla bollnäs. o jag älskar dig så mkt johan, tack för att du tröstar mig när jag är ledsen o för att du ler mot mig så att hela världen bleknar. du är den finaste som finns.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: