pepparkakor o mjölk.

I personligt.,
kvällen har spenderats vid köksbordet där jag har slagit in julklappar, donat med papper, snören o grejer. :) så nu är alla paket färdiga o ligger o väntar på julafton. ;) o medan jag donade med julklapparna lyssnade jag på julmusik o drack mjölk o doppade pepparkakor i den, he he, för att de skulle bli sådär mjuka o goa, så att jag skulle slippa tugga på dem, eftersom jag har ont i tänderna.
o nu har jag precis duschat o tänkte kramas lite med johan innan det är dags för bingen.

tittade på du är vad du äter tidigare, o fyfan vilken ångest jag fick, hej hej daller liksom. he he. jag måste ta tag i mig själv nu, sådär lagom till jul, uääh.

  
Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://tengstrom.blogg.se/

...Man ska inte se på "Du är vad du äter" :$




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: