nyårsafton.

I personligt.,
ikväll ska jag o johan äta middag tillsammans med sandra o niklas. :) de kommer hit när sandra har slutat jobba o så ska vi laga mat tillsammans - det blir lövbiff, potatisgratäng, bea o sallad. smaskens. :) o sen vet vi inte vad som händer, men det nya året ska invigas med glada miner. hi hi.







o innan de kommer hit så har jag ingenting att göra, bara duscha o bestämma mig för vad jag ska ha på mig ikväll, alltid samma problem. ha ha. alltså gud vad jobbigt det var att blogga nu, amadeus den gokorven ska ligga i mitt knä o ha tassarna på datorn o huvudet på min hand, ha ha. det tar sin lilla tid att skriva då. 

men nu ska jag gå o hoppa lite på johan som fortfarande sover, hi hi. ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: