julhandling o lunch.

I personligt.,
idag vaknade jag av att johan höll sin telefon vid mitt öra när hans alarm tjöt, snäll pojkvän man har ibland ;) he he, men sen fick jag lite kramar o pussar då få blev han förlåten. :) o efter det blev det en snabbdusch, god frukost o sen åkte vi ner på stan. tittade i lite butiker o inhandlade lite sena julklappar. :) mötte även pappa o måste bara citera hans sista ord innan han åkte hem, han använder sig inte bara av hejdå som vi andra, utan denna fras använder han sig av ganska ofta; simma lugnt. ha ha. o inne på åhlens ordnade vi även ett extrakort till johan, så att han kan hjälpa mig att samla lite bonuspoäng, även om det inte blir speciellt mkt. heh.
efter att vi var klara på stan åkte vi till mobackes för att handla lite blommor o sen kom johan med förslaget om att vi skulle luncha på cafét där, lilla k. o johan bjöd så då tackade jag självklart ja. :)
jag åt en underbar macka med mörkt bröd, kallrökt lax o pepparrotsost o grönsaker på, lovely. :) älsklingen åt en macka med julskinka o senap o grönsaker på för er som undrar. ha ha. ;)


lax är gott - o nyttigt.

o nu har vi precis städat,
mkt vuxenpoäng till oss idag. he he.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: