juldagen.

I personligt.,
God jul alla läsare,. :)

julafton var en underbar dag,
som började med att jag o johan öppnade julklappar här hemma i sängen tillsammans, hi hi. mkt glada miner. :) o därefter blev det julgröt hemma hos pappa tillsammans med alla andra, även amadeus fick följa med, hi hi, o han hade ett fint litet halsband av julsnören, ha ha. :) cutiepie. o efter frukosten åkte johan hem till sina föräldrar o jag stannade kvar o jag o mina systrar gjorde oss fina för dagen, o sen blev det som vanligt på julafton - en himla mkt väntande, ha ha. det spelades piano, sällskapsspel o lektes med katterna - o jag stal lite kalla hemgjorda köttbullar - mums. o sen blev det äntligen lunch o isolde åt med vindens fart för att vi skulle bli klara så fort som möjligt eftersom julklapparna skulle delas ut o öppnas före kalle anka. :) hihi, roligt att se någon som fortfarande har enormt mkt pirr i kroppen på julafton. :)

o alla blev nöjda med sina julklappar o vi blev klara med julklappsutdelning precis i lagom tid för kalle anka, som avnjöts tillsammans med lite ostkaka, grädde o sylt. men jag o martina satt väl mest o pinade oss igenom kalle anka, det kändes nästan som om det tappat sin charm, herregud - har vi blivit för gamla? oh no.

innan jag gjorde kväller åkte jag hem till johans föräldrar o var med på lite julklappsutdelning även där o sen åkte jag hemåt o kröp ner i sängen för mig själv.

o nu har jag vaknat o ska göra mig klar o sen gå hem till sändie o byta julklappar, hi hi. :) hoppas ni hade en jättefin julafton. idag har vi ju juldagen att se framemot. :)

  
Skrivet av: simone
I   Blogg: http://simonesoderqvist.blogg.se/

ja gud, det var alldeles för lång tid att vänta på julklapparna ;) haha! jag var nog litevärre än lolle ibland tror ja! hahaha, 18 år var de ja va va? (A)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: