glöm inte plånboken.

I personligt.,
ha ha, alltså jag är inte riktigt klok, jag lyckas med ALLT.
jag skulle åka o handla
o medan jag pratade i telefon o stod utanför bilen var jag tvungen att lägga ifrån mig plånboken så jag ställer den på bakluckan o lutar den mot bakrutan. o när jag kommit halvvägs börjar jag leta efter plånboken - då slår det mig - jävla skit jag glömde den på bakluckan. jag tvärnitar nästan o svänger in på väggrenen o vräker upp bildörren o ser till min förtjusning att den ligger kvar, fyfan vilken tur! ha ha. tänk om den ramlat av liksom, jag hade ju aldrig hittat den igen.

ha ha, mikaela i ett nötskal. ;)

  
Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Tackar, inte för att jag håller med riktigt men haha

Shit vad jag skratta när jag läste om plånboken :P Jäkla tur du hade att den låg kvar :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: