förlåt mig.

I personligt.,
gud vilken dålig uppdatering, jag har helt enkelt inte haft tid för bloggen de senaste dagarna. jag o johan hälsade på hos min kära mamma o lillasyster i några dagar o då hamnade datorn i skymundan. gud vad jag saknar min mamma o martina, jättejättejättemkt. blev lite ledsen när jag skulle åka därifrån men johan - min finaste - tröstade mig. det känns verkligen i hjärtat ibland när jag tänker på att jag flyttade ifrån min mamma o syster, men jag älskar dem inte mindre för det. ♥

det kommer ett längre inlägg om vistelsen i slöddertälje senare, ev någon bild också. :)

  
Skrivet av: Evelina
I   Blogg: http://evelinaladanges.blogg.se/

Nej, har du den? Är den lika fin som den ser ut på bilden? Är de normala i storleken eller? Gott nytt åtr! :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: