whats mine is yours.

I personligt.,
Efter jobbet lyckades jag hitta en parkering nära min lägenhet, jippi, vardagslycka. Men turen vände snabbt när jag efter att ha gått miljoner trappsteg upp till Johans lägenhet inser att jag har glömt mobilen i bilen, slängde in mina grejer innanför dörren, pussade lite på Johan o beklagade mig, haha o sen sprang jag ner till bilen igen.,
När jag sen kom tillbaks hade Johan lagat mat åt oss, hihi, sötgöte.

Därefter blev det film - What happens in vegas - o jag garvade större delen av filmen, resten av tiden spenderade jag till att njuta av Ashton Kutchers vackra nuna,. (A) hur sjukt snygg kan man vara egentligen?
O när filmen var slut vänder jag mig om o tittar på Johan o inser att jag har världens snyggaste karl, hihi. O han är bara min, (A)

Om en stund ska vi gå hem till mig, ska sova i min lägenhet inatt. Amadeus börjar få psykbryt eftersom jag har spenderat ganska mkt tid hemma hos Johan på sistone, kissemissen saknar mig. O jag saknar honom.,
Så ikväll/inatt kommer jag få slåss o bråka med mina två favoriter - amadeus som ska ligga på mina fötter o hindra mig från att vrida eller vända på mig överhuvudtaget - o johan som stjäl täcket o snarkar. (A) hahaa. Men johan är väldigt söt ändå den lilla parveln, hihi.
Peace out.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: