råris o kalops.

I personligt.,
Idag vaknade jag av ett välbekant ljud från min mobil - sms. Det var från min kära far, han undrade om jag ville komma o äta lunch hos dem, de skulle bjudas på råris o kalops, självklart tackade jag ja. :) hihi.
Inte ofta jag är hemma hos dem o äter lunch, synd bara att Johan inte följde med, men mysigt att umgås med familjen själv också. Och just nu är jag hemma i min lägenhet o simone ligger på mitt golv o sms:ar, haha, o jamar med amadeus. (A)

På tal om amadeus, han o jag har kommit på värsta tricket, haha. Jag har kattgodis hemma, med lite kattmynta i o amadeus fullkomligt älskar det. Så jag ger honom några bitar o sen blir han mer störd än vanligt o ålar runt på golvet o åmar sig, hihi. ser riktigt söt ut. ;) visade det för simone o hon var mäkta imponerad. ;) haha.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: