nu dör jag, på riktigt.

I personligt.,
uwh, alltså nu dör jag, seriöst. jag vill bara åka hem o lägga mig i sängen o gråta, den här jävla obehagliga känslan.
Varför kan jag inte bara bli frisk? försvinn, försvinn, försvinn. O det finns ingenting att göra som lindrar den här jävla känslan, jag dör. dör. dör.

  
Skrivet av: Tess
I   Blogg: http://tengstrom.blogg.se/

Det här har du säkert redan hört förrut, men drick tranbärsjuice i massor! (Finns ett bra märke på Hemköp. Den är osötad och smakar faktiskt helt okej. Men dyr som sjutton är den!) Förr hade jag urinvägsinfektioner cirka 2 ggr i månaden under ett år och det är något som man inte ens önskar sin värsta fiende! Gör så förbannat ont.. Men för mig så lindrade i alla fall tranbärsjuicen något. :) Och nu har jag inte haft en infektion på hur länge som helst, skönt! Hoppas att du kryar på dig snart!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: