min nya bil.

I personligt.,

Igår blev jag gladare än jag gladast, jag köpte min allra första bil. :) jättefin, mörkgrön, lite lagom stylad o min, min, min!

Så idag åkte jag bil till jobbet så klart, bara för att jag kan. ;)
skjutsade även johan till flygstaden, o både han o sofia känner mig alltför väl, båda frågade nämligen om jag verkligen skulle hitta till jobbet, ha ha,. mitt lokalsinne existerar inte ens.
O idag slutar både jag o sofia tidigt, så då ska vi ta en fika tillsammans efter jobbet, hihi, därefter ska jag hämta johan o sen ska vi åka o tvätta bilen, allt damm o smuts ska bort. Så då kanske jag kan bjuda på en bild i eftermiddag. :)


  
Skrivet av: bortglömd syster nedåt i landet
I

schyst att man får reda på saker genom din blogg, liksom biiiil. sånt ska man berätta för sin lillasyster!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: