mer penicillin.

I personligt.,
Igår var jag till sjukhuset, igen. Trodde nämligen att jag hade fått urinvägsinfektion, igen. Men det visade sig att jag aldrig blivit av med den jag hade för en månad sen, utan den penicillin-kuren jag fick då var alldeles för mesig o tog inte död på alla bakterier. Men nu har jag fått en riktig dunderkur så nu ska jag bli alldeles frisk. Har nämligen känt av samma symptom under månaden som gått, men trodde att jag bara inbillade mig men tydligen så låg den där o gömde sig, haha.
O bara för att jag fyllt 20 år är ju läkarbesök inte gratis längre, uwh. Så det var bara att öppna plånboken o punga ut med några hundralappar. Bara för att läkaren inte gav mig tillräckligt bra medicin från början, vid läkarbesöket igår skakade doktorn bara på huvudet när han såg vilken sorts penicillin jag fick första gången.

Idag är det jobb, från 9.45 till 18.15, sen är det hemfärd som gäller. :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: