menskoppen.se

I personligt.,
Menskoppen Menskopp-kit

Någon annan som har hört talas om detta?
Blev rätt förvånad när sofia frågade mig om jag visste vad en menskopp var, jag garvade så klart men sen googlade jag det annorlunda ordet o vips - där fanns det en hel hemsida. haha.  klicka här för att komma dit.
Den ska tydligen vara jättebra, snäll mot kroppen, bekväm, yttepytteliten risk för läckage o man ska tydligen känna sig väldigt fräsch. :) men när vi såg bilden föreställde vi oss en enorm plastgrej, ungefär som en tratt mammorna har i köket, haha, men den är bara 4 cm i diameter, haha.
Låter ju nästan som att det är värt att prova, ha ha, vem är inte less på tamponger o bindor, dyra som fan. haha.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: