johan, kan du inte pussa bort det onda?

I personligt.,
Det vore jättesnällt, jag håller nämligen på att gå under, det gör så förbaskat jävla ont. Fan, fan, fan. Imorn ska jag se till att få en doktor som kan prata svenska så att jag förstår precis vad hon/han menar, o hon/han ska inte sitta o försöka rita på ett block för att försöka göra sig förstådd, borde inte en läkare i sverige kunna prata ordentlig svenska?

Inatt kommer jag inte få sova en blund skulle jag tro. O johan tyckte jag var så jobbig natten till idag så jag kanske ska sova ensam, så någon av oss iaf får sina timmar av sömn. men samtidigt vill jag sova bredvid min fina raring.
Just nu är han ute i garaget med Fritz o donar med sin bil, hihi, sötgöte. Medan jag sitter här i mörkret o smågråter lite av smärta.

( fin svenska jag fick till på rubriken i föregående inlägget., ha ha. )

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: