ingen johan.

I personligt.,
Idag åkte Johan iväg på konferens med sitt jobb, de skulle till saltsjöbaden o segla. :) låter väl urmysigt, tråkigt bara att jag får stanna kvar här i lilla hålan bollnäs, haha.
Men då får jag desto mer tid att spendera med mina underbara vänner,. :) min uvi börjar ge mig sig lite nu, tror att penicillinet faktiskt tar kål på bakterierna. :) feber-känslan har iaf försvunnit o jag är inte kissnödig hela tiden.

Idag ska jag o Sandra, min rulltårta, åka till Valbo. :) Gå på Ikea, gina tricot o jag har fått i uppdrag att shoppa t-shirtar till Johan, hihi. Jag har tydligen bra smak. ;) O vi ska ta min bil till gävle, så alla på E4:an, haha, se upp xD Jag undrar om jag lyckas göra något fynd, jag har ju inte direkt mkt stålar att spendera på kläder, egentligen typ ingenting, men något ska jag väl kanske lyckas hitta. :) gina brukar ju ha rätt mkt prisvärda kläder.

ehm, simone o hennes kompis har sovit i min lägenhet inatt, de var på krogen igår, undra om jag ska gå hem o banka i lite kastruller? ;D mohahaa.
peace out.

  
Skrivet av: XONX
I   Blogg: http://xonx.blogg.se/

Hejsan!

Besök gärna min blogg.

Jag gör headers, smycken mm.

Jag hjälper även till vid tekniska problem.

Skrivet av: E x p r e s s ☆ Y o u r s e l f
I   Blogg: http://sandorak.blogg.se/

Mjolu, nu jädrar ska vi hitta mycket fynd för lite pengar! :)



Det blir nog en trevlig dag tillsammans med dig stumpan <3

Skrivet av: simone
I

när du öppna dörren lät de ungefär som kastruller. så jävla osmidig :p




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: