imorn blir det ännu en läkarbesök.

I personligt.,

efter många om o men fick jag tag på någon på hälsocentralen o hon förstod att jag ville bli frisk. De hade problem med datorerna just nu, men hon skulle återkomma till mig imorgon bitti o boka in ett akut läkarbesök åt mig på morgonen.
Så nu jävlar ska det här lösas, för penicillinkuren jag fick i måndags har inte hjälpt någonting, istället har det blivit mkt värre, den obehagliga känslan förföljer mig precis överallt, det gör ondare o ondare. uwh.

Ska prova o ta ett bad nu för o se om smärtan lindras lite, varm vatten, tända ljus o en bok. Sen kommer min älskling hem o då hoppas jag att han inte blir alltför irriterad på mig när jag gnyr för att jag har ont.


  
Skrivet av: Sophie
I   Blogg: http://silentmurder.blogg.se/

Hoppas att det blir bättre snart =/

Skrivet av: E x p r e s s ☆ Y o u r s e l f
I   Blogg: http://sandorak.blogg.se/

Tycker synd om dig :(




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: