ha den äran - din dumsnut.

I personligt.,

Haha, gårdagen blev inte som vi tänkt oss. Jag umgicks med Johan o norberg, som festade o jag var nykter, wiho, vilket jag är glad över idag. Men en person tittade lite för djupt ner i glaset o kvällen avslutades tidigt, haha.
Inatt drömde jag en av de konstigaste drömmarna på väldigt länge, jätteverklig men samtidigt inte. Men jag vaknade utvilad trots allt,.

Idag fyller lillesyster simone 18 år, grattis lilla korven. Vi har varit hem till pappa o fikat o gratulerat henne. :) mums med tårta.

Kvällen spenderas i tvättstugan, min tvätt var påväg att krypa dit av sig själv så det var verkligen dags att tvätta. haha. Johan höll på att dö när han såg hur mkt som skulle tvättas. (A)
O efter att all tvätt är ren ska jag o johan mysa i soffan o titta på film - tror att valet föll på Forest Gump o Crash, jag har sett båda men det spelar ingen roll, dom är värda att se igen. :) hihi. Tror även att jag laddade hem Million Dollar baby. En äkta söndagkväll, o det ska bli skönt att pusta ut i soffan senare, eftersom jag faktiskt har fått väldigt mkt idag, det är ju trots allt en s ö n d a g.


  
Skrivet av: lillakorven
I   Blogg: http://simonesoderqvist.blogg.se/

TAACK :D haha




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: