ge mig sömn.

I personligt.,
Idag finns det ingen tröttare människa än jag, för med endast två timmars sömn inatt är man ganska slut. Kroppen känns som om den vägde bly, o huvudet ska vi inte ens prata om - helt fucked up.
Vridit o vänt på mig hela natten, gråtit, gått omkring, försökt läsa en bok, kramats med amadeus.
Fått skäll av Johan som tyckte att jag störde honom eftersom jag verkligen inte kunde ligga still. Men jag lyckats somna 40 min innan det var dags att kliva upp o åka till jobbet, somnade nog av utmattning. Johan fick köra min bil till söderhamn eftersom jag hade svårt att koncentrera mig på vägen, o regnet gjorde inte saken bättre. Känner mig även lite feber-yr.

Väldigt mkt klagomål från min sida idag, men jag tillåter mig själv att vara ynklig idag, eftersom jag mår förjävligt.

Idag jobbar jag inte alls speciellt länge, slutar 15.45 o då ska jag åka till Bollnäs o lämna in min mobil för reparation, åka på biblioteket o låna en bok för min kurs på komvux, sen ska jag även köpa busskort, boka tvätt-tid åt Johan, diska o städa. O efter det ska jag ta mitt jävla penicillin o krypa ner under täcket o titta på film o hoppas att Johan tycker lite synd om mig o pysslar om mig lite. ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: