catwalk.,

I personligt.,

Jag fick besök av Sandra o Camilla idag på eftermiddagen, de kom hit o provade hälften av mina kläder, haha. De ringde o förvarnade mig o då plockade jag fram alla kläder som jag rensat ur min garderob den senaste tiden o så fick de välja o vraka när de kom hit.
O de slogs nästan om kläderna. :) haha. Blev en hel del modevisning i min lägenhet, haha, det provades kläder hit o dit, bråkades om vem som skulle få vad o det bjöds även på en hel del skratt när någon provade något för litet, för stort eller något som helt enkelt inte passade. haha. O vi delade även med oss av en del hemlisar. (A) hihi.

Därefter skjutsade jag hem sandra o när jag parkerat bilen så hämtade jag johans katt hemma hos honom o tog med henne hem till mig,. O det första hon gör är att rusa fram till amadeus o nosa på honom o sen hoppar hon upp i köksfönstret o har ner lampan som står där, men den höll som tur var. phew.
O sen myste jag ner mig i sängen o tittade på film - det blev the hottie and the nottie. Helt okej film, passade en söndagskväll, men det är nog ingen film jag skulle titta på mer än en gång. O personligen så gillar jag inte Paris Hilton speciellt mkt som skådespelerska.

Om en stund ska jag ringa Johan o berätta att jag saknar honom o att jag längtar tills han kommer hem. O höra hans underbara röst. ♥


  
Skrivet av: Sara
I   Blogg: http://boddanslilla.blogg.se/

Hej! Får jag vara lite nyfiken och fråga vad för slags penicilin du har ätit nu senast du hade UVI? Hoppas att det känns bättre nu iaf.



Men mig är de bara bra. Väldigt trött bara. Jobbar och jobbar mest hela tiden tycker ja. Aldrig ledig känns de som. Men nu är jag iaf ledig i 3 dagar och då ska jag njuta. Tjohoo!!!

Skrivet av: Sophie
I   Blogg: http://silentmurder.blogg.se/

haha, katter är för underbara! :P




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: