betalar du kontant eller med kort?

I personligt.,

Shoppingturen idag blev verkligen lyckad. Först o främst för att jag åkte med min allra bästa vän o sen för att vi lyckades göra så himla många fynd. :) kontokorten gick varma, tror vi har slitit ut magnetremsan helt. hahaa.
Det som inhandlades för min del var;

- två par jeans.
- en tunika
- en stickad tunika
- två linnen
- en stor stickad kofta
- en tunn kofta
- ett par tygskor
- ett par sneakers
 o allt detta för väldigt, väldigt få hundralappar.
O utöver detta köpte jag även 6 t-shirtar till min älskling, hoppas han blir nöjd med dem.

Även sandra hittade väldigt mkt, hon hade nog dubbelt så många påsar med sig hem idag, hihi. Tack för en toppendag gumman, o vårt samtalsämne är det bästa på länge. :) o vår låt - blue moon - ger mig världens skrattattacker, haha.


  
Skrivet av: E x p r e s s ☆ Y o u r s e l f
I   Blogg: http://sandorak.blogg.se/

Du hittade också mycket fint & för bra priser :) Nice. Haha, ja vår låt den är kung! Jag såg att det är två spinkiga killar som sjunger "MuMu". haha!



Älskar dig!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: