akta gummisnodden.

I personligt.,
Idag på lunchrasten blev jag mobbad, haha, frunken bestämde sig för att terrorisera mig med en gummisnodd o jag tror att anledningen var att jag råkade sätta mig närmare sofia när jag slog mig ner mellan dom två vid bordet med min kära matlåda. Han kanske kände sig ratad av mig, ha ha.
Så medan jag försökte njuta av min lunch så hade jag smärre nervryckningar eftersom han sköt gummisnodden i sidan på mig hela tiden., sen armbågade sofia mig så att jag kastade mat över hela bordet, haha.

När sara ska slänga skräp i soptunnan håller frunk upp locket o släpper sen ner det väldigt graciöst o med VÄRLDENS smäll, så att jag hoppar ur skorna typ, o sen lägger han till ett annorlunda garv, poserar med gummisnodden fastsatt i hällan på sina byxor o hotar mig lite. Jag o sara asflabbade. (A)

3 o en halv timme kvar, tick tack.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: