Yesterday was a lovely day.

I De allra bästa.,
Igår var det riktigt sommarväder och jag började dagen med en supergod frulle, sen hojjade jag hem till camilla, och det fina vädret till ära hade jag en klänning på mig. :) hihi, camilla och jag spenderade sen dagen på stan med hennes lilla son tim som tultade runt i solen. :) Druttade på rumpan några gånger också ;) hihi. Han flörtade även med två tanter på Brotorget, och inspekterade deras rullator. ;D hahahaa.
Vid halv sex-tiden begav vi oss mot Björktjära, hem till min pappa, där det bjöds på gudomligt god mat. :) Fläskfile, kyckling, potatisklyftor, hemmagjord tzatsiki och sallad. :) Vi njöt ute på altanen, av både värmen och maten och det bjöds på mkt gamla minnen och skratt. :) jag älskar min familj, saknade dock mamma och systra mi.
Efter maten tittade jag och camilla på gamla videofilmer vi spelat in för många år sen, haha, vi skrattade så att tårarna verkligen sprutade, hahaa. Pappa och Kicki stod en bit ifrån och tittade lite skeptiskt på oss. ;D haha. Camilla ser nämligen ut som en insekt och sen gör hon världens flin i en av filmerna, jag vet inte varför men jag skrattar hejdlöst när jag ser det, hahaaa. ;D camilla - the bug. ;D

Tack för en toppen dag / kväll.

  
Skrivet av: Camilla
I   Blogg: http://annacamilla.blogg.se

That´s me ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: