världens sämsta kondition, haha.

I personligt.,
Jag är väldigt trött idag, var ju tänkt att jag skulle knoppa tidigt igår kväll men så blev inte fallet. Jag och Johan åkte och lämnade lite saker till hans föräldrar, och fastnade i deras kök en väldigt lång stund,. Och för min del var det ganska jobbigt att åka dit, sist vi var dit var när hans pappa tog bort Elvis, så det kom en liten tår faktiskt. Men när vi väl kom hem blev det lite kvällsfika innan vi la huvudet på kudden och somnade som två bebisar. haha. ;D

Och jag måste bara påpeka hur jävla slut jag var igår kväll, haha, mkt tröttare än vanligt på kvällen. :) För som det snille jag är kom jag på idén att jag och Johan skulle ut och springa, haha. När vi väl kommit ut i skogen ångrade jag mig bittert. Hahaa. Johan är ett litet träningsfreak, haha och pushade mig hela tiden, haha, vilket var väldigt bra för jag lyckades faktiskt bättre än jag trodde att jag skulle göra, även om det blev många pauser och världens rödaste fejs. hahaa ;D Och när vi kom hem blev det sit-ups, armhävningar och benövningar, så idag kommer nog träningsverken smyga sig fram och imorgon kommer det nog vara ett helvete att försöka kliva upp ur sängen. ;D hahaa. Och Johan förtjänar en eloge som orkade fjanta runt med mig som borde få pris för världens sämsta kondition. ;)

Idag har jag bokat tvättstugan på gärdet, så jag ska alldeles strax promenera hemåt för att sortera tvätt och eventuellt städa min lägenhet under tiden tvätten torkar osv. :) Ska bara betala lite räkningar och äta upp min frulle innan. :) hihi. Pussas.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: