Söndag.

I personligt.,
Idag mår jag som man förtjänar, fast lite värre. Utgången igår var bra, den var inte dålig och den var inte jättebra. Jag vaknade klockan 5 imorse och drack upp ungefär en liter äppeljuice, sen kröp jag ner i sängen igen och somnade om. Men jag har sovit jätteoroligt hela natten, vridit och vänt på mig och vaknat väldigt många gånger.
Nu ligger jag i soffan och tittar på vänner, och tänker på mat, mat, mat. Vill äta en picasso special med extra grönsaker just nu, och dricka cola, och äta chips, bara äta, äta, äta. Söndagar är faktiskt mer negativa än positiva, man har en enormt aptit för skräpmat och huvudvärk. haha.

Ikväll kommer iaf Johan hem. Men många timmar kvar tills jag får en puss av honom.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: