min lilla sketna lägenhet.

I personligt.,
Nu har Johan åkt iväg på träningsläger, jag tror jag kommer sakna ihjäl mig. :) Men han kommer nog ha jätteskoj, de ska ju på kryssning och allt möjligt skoj. :) Fast han kommer ju sakna mig så mkt, haha, och ligga och krama tosse hela nätterna istället för mig. ;D

De fyra närmsta dagarna ska spenderas på läroverksgatan 42 c, jag och Johan räknade lite igår och kom fram till att jag inte har sovit hemma på flera veckor, lägenheten har samlat på sig en hel del damm. ;D haha. Och REKLAM, haha, har suttit och sorterat hur länge som helst nu, och högarna är långt ifrån små. ;) hihi.
Och inte nog med att jag inte får träffa Johan på flera dar så har jag ingen amadeus att gosa med heller, han fick stanna kvar hemma hos Johan eftersom då har han sällskap av hans katter istället för att slippa vara ensam om jag inte är hemma. Jag tror att jag kommer vara ett vrak på söndag kväll när jag äntligen får träffa mina två älsklingar. :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: