Mikaelas tvätteri AB.

I personligt.,
Haha, fin kommentar min kära far lyckades med. ;D haha. De har nämligen ingen torktumlare så jag har lovat att tvätta tre kuddar åt dem imorgon, så idag kom pappa hit med dem och 4 tennisbollar, haha. :) Och så fällde han den kommentaren, haha. ;D inte speciellt roligt för utomstående men för la familia så är det ganska underhållande, ungefär lika roligt som; de måste vara hmhnmm, de har så små huven. hahaa.
Nu börjar huvudvärken göra sig påmind, dumma tandställning. Och amadeus ligger i mitt knä och myser just nu, gokatten. Men gud vad sur han var på mig igår, han fick ju vara hemma hos Johan i helgen och han tyckte väl att jag hade övergivit honom så han vägrade kramas med mig först, heh. :) men nu är vi vänner igen. :)

Jag är förjävla trött just nu, börjar bli den där grinollen jag var imorse, haha.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: