Glödlampa.

I personligt.,
En mkt bra uppfinning. :) Let there be light. ;D

Idag blev jag väckt klockan 8 av min kära pappa, och jag var ungefär som en morgontrött liten 5-åring, haha, eftersom att jag somnade framför tv:n igår, hihi. Anledningen till att pappa ringde mig imorse var för att han skulle komma hit med glödlampor åt mig, lampan inne på toaletten hade tydligen gått sönder, och man kan ju inte duscha i totalt mörker. ;D haha.
Därefter trodde jag att jag skulle få somna om, men det var ju totalt omöjligt efter att jag hade sett dagens klarblåa, molnfria himmel och kännt solen kittla mig i ansiktet. :) hihi. Så nu ska jag göra en übergod frulle och sen ta en dusch innan dagens bravader börjar. :)

Idag ska jag leka med Camilla P, vi ska uträtta lite ärenden, sen mysa ute i solen och titta på när hennes lilla knodd Tim går / springer runt. :) hihi, så gudomligt söt när han tultar runt. :) Och ikväll ska jag hem till Björktjära och grilla med familjen. :) Kan nog bli riktigt smarrigt, och pappa utlovade nästan ett glas vin till maten. :)

Nu när jag skrivit det låter det som en riktigt bra dag. :) hihi.

  
Skrivet av: tessi
I   Blogg: http://thureson.blogg.se

Tack gumman för din fina kommentar. Skönt å veta att du finns här för en. Du vet att jag finns här för dej också. Älskar dig vännen




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: