Fotbollsmatch.

I De allra bästa.,
Alltså placera mig och camilla i en och samma bil och det slutar bara på ett sätt; bravur! hahahaa. Jag har nog inte skrattat så mkt på väldigt, väldigt länge. :) haha.
- Han vill inte ta med sig jobbet hem. haha
- Det hänger löv där. mohahahahaa.
( väldigt interna grejer men jag lovar dig att camilla nästan gråter av skratt när hon läser, hahahaa )
Vi åkte som sagt till holmsveden och tittade på Johans fotbollsmatch och de vann med 3-0. hihi. :) men innan matchen åt vi middag på hamregrillen, en räksallad för min del. mums med rekor! ;D hihi.
Efter matchen blev det en spännande åktur tillbaks till kilafors, haha, johan och hans kompisar hamnade bakom mig och camilla som vägrade låta dem köra om, haha, racing längs ockelbo-vägen, mohaha, fick se ett fint finger av Johan, haha, på skoj förstås hoppas jag ;) haha, sen fick camilla nå ryck och bromsade till och körde in till vägkanten för att försöka se björnen som några andra människor stod och spejjade efter, haha, vilket resulterade i att jag satt fastklistrad mot framsätet, haha, och skrattade mig hes typ. haha. Då åkte Johan och de andra tutande förbi, och efter att jag övertygat camilla om att det inte fanns någon björn åkte vi till Knöttas och väntade medan Johan duschade, då åkte Camilla hem och jag följde med Johan till hans föräldrar en stund innan vi åkte hem så jag fick slänga mig i duschen och sen somnade jag som en stock, efter en stunds vridande och vändande på mig i sängen, kunde inte hitta ett bekvämt sätt att somna på, haha.

Tusen tack för sällskapet och asgarven Camilla, kändes precis som den där sommaren med din röda golf. :) hihi. <3

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: