zZzzz.

I personligt.,
Idag är jag verkligen riktigt trött, somnade sent igår. Tittade på Remember The Titans, gud vilken underbar film, jag har säkert sett den 5-6 gånger men den är fortfarande lika bra, och budskapet med filmen gör den så mkt bättre.
Simone sov här inatt också, he he. Jag undrar om hon har flyttat in hit? ;) Haha.
Igår kväll kom även Stefan och visade sin nya bil, den var fin. :) Gillade den lite udda färgen, hihi, och jag har blivit lovad en tur när han byggt klart ljudet i bilen, haha, den lilla nörden, höhö ;)
Om en stund ska jag cykla till jobbet, men jag orkar egentligen inte, vill hellre krypa ner i sängen och ligga under täcket hela dagen. Ikväll blir det nog ett tranan-besök för mig och Patricia.
Nej du, nu blir det off to work. Puss.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: