Utgång med stjärnkvalité.

I Fotografier.,
Mohaha, så skulle man kunna beskriva gårdagen. :)
Den började med att jag, Patricia och Therese umgicks hemma hos mig och förfestade för oss själva medan vi åt mat från Picasso och gjorde oss iordning, måste ju vara lite extra fina när man ska ut och dansa ;) höhö, man kan ju inte se ut som de lurkar vi egentligen är ;)
                Sedan kom Jonas, Peter, Johan och Rebecka hit och gjorde oss sällskap, mitt lägenhet var fullproppad kan jag lova ;) haha, och det bjöds på mkt skratt, gosedjursteater, ölspelet, korttrick, istrick som bl.a. hade med Patricias halsband att göra, och sen hamnade isen så gott som överallt i min lägenhet och innanför nästan allas kläder, ( höhö, det måste upplevas för att förstås, haha ) och mkt mer ;) Kort och gott en kanontrevlig förfest som avrundades runt elva då vi började promenera ner mot Tranan och där möttes vi av mkt folk och trevlig stämning! :)
Förutom att jag blev raggad på av ett x antal gamla gubbar så var även tranan-besöket kanoners, träffade så mkt roligt folk och blev så glad över att det denna gång var mkt folk, de senaste gångerna har det varit så himla snålt med folk så man har ju undrat varför man överhuvudtaget höll ut till stängningsdags eftersom det var så värdelös. Men gårdagen var awsome! :) Förutom en sak till, den där jävla Wet-t-shirt tävling var totalt värdelös - det ordet som beskriver den bäst är PINSAMT, äckliga tjejer som klev upp på scenen och slet av sig tröjorna och dansade runt så att allt, och då pratar jag inte om bara tuttar, ( uäck ) dallrade runt mitt framför ögonen på oss andra stackare, så som ni förstår blev det ingen medverkan ifrån mig, vilket jag är superglad över, halleluja att Patricia inte lyckades anmäla mig. Som tur var gick jag iväg från den delen av tranan där tävlingen hölls så att jag slapp se detta pinsamma och så att jag kunde fortsätta behålla mitt goda humör , hihi. :)
                 Och självklart bjöds det på efterfest hemma hos mig ;) Jag, Peter, Jonas och Patricia är de som är värda att nämna, haha. Patricia fick även en släng av damp och hoppade på mig när jag låg på sängen och började picka och kittla mig, och när jag försökte skrika på hjälp höll hon för munnen på mig den lilla grodan! ;) Haha. Jag sprattlade självklart som en liten fisk och försökte komma loss, och dumma Jonas och Peter bara låg och kollade på när vi rullade runt i sängen och bråkade ;) Haha. Jag tror att de gillade det? ;) mohaha. Jag höll iaf på att dö, tror jag. Sedan fortsatte Patricia och Jonas brottningsmatchen på golvet, mohaha, och jag och Peter låg på sängen och kollade på dem medan de ålade runt. Haha.

Utgången var verkligen den bästa jag någonsin varit med om tror jag, KANONERS! :)
( det enda negativa är väl att jag får städa undan alla ölburkar, ciderflaskor etc nu, höhö )

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: