torsdagkväll.

I personligt.,
Dagen har gått helt enligt planerna, tvättade och stod i på förmiddagen och fick sen ett besök av Malin, och vi åt lunch tillsammans och tittade på film. Och sedan tog jag mig ner på stan till Cut & Color och träffade min frisör Linda, som slingade och donade med mitt hår. Så nu är jag superfab ;) höhö.
Och fick även prata i telefon med min kära mamma medan jag blev ompysslad på frisörsalongen, grattade henne på hennes födelsedag, hurra hurra mamsen! :) ♥
När jag kommit hem ringde jag min goda vän sandra tofält, fick höra hennes ljuva stämma ;) Haha. Och pratade lite strunt och gjorde upp lite planer för morgondagen. Hon ska nämligen komma förbi här en stund på eftermiddagen, kommer bli kanon att få träffa henne :) och så får hon se min lägenhet och få en inblick till vart jag håller hus hela dagarna ;) haha.

   
Nu blir det movie all night long. puss

  
Skrivet av: Sändie.
I

Nice hair baby ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: