sömnproblem?

I personligt.,
Nej inte direkt, är trött som en gnu, höhö. Dålig liknelse kanske men kom inte på något bättre, hjärnan går inte direkt på högvarv kl 2 en torsdagsnatt. Patricia har nyss åkt härifrån, hon kom hit och umgicks med mig någon timme, vi åt french hot dog ;) mums, och tittade på film, Djävulen bär prada, jag hade redan sett den men tittade på den igen för Patricias skull. :)
Och nu sitter jag här och flummar för mig själv, amadeus försöker komma in i min garderob, han har upptäckt att det är varmt och skönt att ligga i min strump-låda, haha, tönt-katt ;) men söt ändå. Man blir ju lite förvånad när man öppnar garderobsdörren och en katt ligger där och gäspar, mohaha.

Just nu funderar jag på min rubrik, jag har kanske sömnproblem ändå, tycker jag sover på konstiga tider och alldeles för mkt, det kanske också kan betraktas som ett sömnproblem? Ahja, nu borde jag sluta skriva så att jag får stopp på konstigheterna ;) haha. Och gå och lägga mig istället, har mkt på schemat imorgon. G-natt.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: