singstar <3

I Fotografier.,
Gårdagen bjöd på mycket trevligheter! :)
En riktig helkväll, ännu en gång. Patricia kom hit och vi gjorde oss sakta men säkert iordning. Och sedan ramlade foots m. flera in och vi sjöng singstar så att det stod härliga till! ;)
Och även om jag inte tog en enda ton rätt så ägde jag fortfarande på singstar, jag vann nästan hela tiden ;) höhö.
Efter en stund kom även Jonas hit, och styrde upp sången lite ;) haha. Och någon gång efter elva började vi ta oss samman och smög ut i natten för att promenera ner till Tranan. :) Och som tur var hade det slutat regna, halleluja.

Och väl nere på stan skulle jag, patricia och jonas ta ut pengar och jag ställer mig längst bak i den jättelånga kön men då kommer Pat och Jonas på den fina idén att vi ska gå till en annan automat, men när vi kommer fram till den är den ur funktion, så de tycker vi ska gå till nästa, men samma sak där och självklart samma sak på automaten efter den så det hela slutade med att vi fick ställa oss i kön till den första automaten ( som för övrigt hade blivit ännu längre ) men jag och Pat var lite fräcka så vi trängde oss före typ alla ;) haha. Men de var om möjligt mer onyktra än oss så det märkte inte så mycket ;) he he.

Inne på tranan var det alldeles lagom med folk och stämningen var på topp och jag träffade jättemkt trevliga människor. :) Behöver inte beskriva besöket inne på tranan så mkt för det roligaste var nog stunden efter tranan, haha, och vårt max-besök ;) höhö. Riktiga töntar ;)

Inne på max möttes vi av ännu en kö ;) och när vi väl hade beställt så satte vi oss ner för att avnjuta den delikata maten ;) haha. Och första tuggan följdes av pommes frites kastning ( i försök att träffa någon annans mun ) jag vet, vi var värsta töntiga men det var superroligt just för stunden, haha, och all möjlig mat kastades fram och tillbaka och det sjöngs Spider-pig ;) haha. Och även Spider-cat, som då syftar på min lilla Amadeus, hihi.
När vi sen reste oss för att promenera vidare hem till mig för efterfest så halkade jag ut från max, haha, det var så himla mkt mat och grejer på golvet så det var rena skridskobanan ;) haha.

På efterfesten bjöds det på ännu mera singstar, men på en mer städad nivå, haha, ingen foots som står i soffan och sjunger med världens inlevelse ;) haha. Sen runt halv sex tiden så avrundade vi kvällen och jag slocknade som en klubbad säl ;) haha.

Det var min sammanfattning av kvällen, fick med det viktigaste iaf ;) hihi. Och idag mår jag faktiskt rätt skapligt, dock lite dov i huvudet och lite hes efter gårdagens sång-insats. :) Och idag är det en riktig slö-dag som ska spenderas i soffan med cola och gotta, mums. :) ska försöka uppdatera lite senare med bilder från igår. herrå.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: