ont i munnen.

I personligt.,
Yes box, jag har ruskigt ont. :( Var som sagt till tandläkaren imorse och hon satte in 4 små gummisnoddar mellan mina tänder, och det spänner så himla mkt i munnen nu, huvudvärk på köpet. Ni ska få se bilder, men ursäkta att de är lite äckliga, men jag måste visa er, haha. Det kanske inte ser så farligt ut men tänk er att de där gummisnoddarna är nertryckta med våld ( inte så lite heller ) och egentligen fanns det ingen plats för dem så nu trycker de på mina tänder.  Gör lite ont, blä.

   torra läppar, i know. Och man ser nog ner i min mage om man tittar riktigt noga ;) haha.

Och nu har jag fått lön, jippi, så handlade lite mat och sånt, så nu är kylskåpet inte lika tomt längre, höhö. Ikväll blir det film, förmodligen helt ensam. Goodbye.

  
Skrivet av: Sara Å
I

Aaaaaaaaaaaaj,sånna där ringar gör ont...




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: