on the go.

I personligt.,

Idag åkte jag, simone, kicki, isolde och lina till Valbo och IKEA och inhandlade bl.a. en hylla, prydnadsaker, vaser, gardiner, påslakanset, köksredskap, handdukar och självklart kläder ;) Och jag fick även med mig en ny väska hem, en grön, hihi :) Och tack vare att jag bestämt skulle ha hyllan med mig hem idag så fick vi fälla ner ett säte i bilen och så fick jag ha Isolde i knät hela vägen hem, he he, så man var ganska bortdomnad i rumpan när man väl kom fram ;) haha. Nu är det mesta iordninggjort här hemma och jag känner mig ganska väl installerad i min alldeles egna lägis ;) Fick hjälp av Simone att sätta ihop hyllan och med allt annat småfix, tackar! ;) Och vi flummade på i vanlig takt ;) höhö.

Och nu är Patricia här och det vankas utgång för oss ;) kommer nog bli en hel del bravader :), som vanligt! ;) Haha.
Kanoners!
Hoppas på att det dyker upp lite fler nunor här bara, så vi slipper sjunga singstar alldeles ensamma ;) haha, fast det är nog mest synd om grannarna ;) mohaha.
Herrå, och hörde jag skåååål ;D


  
Skrivet av: Lotta
I   Blogg: http://loaluh.bloggagratis.se

Haha..jag sjöng också singstar igår. Hela kvällen. Det är ju så förbaskat skoj! :D Hoppas ni hade skoj men det tvilar jag inte på! ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: