Laundry-day.

I personligt.,
Yes box, idag är det tvättdag, och självklart har jag väntat alldeles för länge med att boka tvättstugan så nu har jag i princip inga kläder kvar att använda, så kommer få gå dit i pyjamas ;D haha. Och sen har jag hur mkt som helst att bära dit, förstår inte hur jag ska lyckas, he he.
Och igår tittade jag på film, igen, :) denna gång blev det Dream Girls, vilken jag inte kollade klart på för jag orkade inte med en sång-film då. Och sen tittade jag på Simpsons the movie, och den var super! ;)
" spider-pig, spider-pig " ( patricia förstår mitt inside-joke, och förstår att jag skrattar för mig själv nu när jag skriver spider-pig ) haha. Och jag började även titta på Million Dollar baby, men somnade självklart. Haha.
Och nu är jag uppe alltför tidigt med tanke på hur sent jag somnade, men tvätta måste jag göra så då är det bara att masa sig iväg till tvättstugan.

Och kl 16 bär det iväg till frisören för färgning av utväxt samt färgning och slingning av håret, hoppas att det blir kanoners! :) Puss herrå.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: