Hej där.

I personligt.,
Gårdagen spenderades tillsammans med Stefan, Simone och Therese. Jag lurade med dem till McDonalds i Söderhamn, höhö. Vi åkte dit och åt god mat och avslutade med varsin McFlurry ;) Och Stefans bil var fin, hihi, och fort gick den ;) och den lilla nörden hade lyckats med att installera ljudet iaf. :)
Men ljudnivån i bilen överröstades av mitt och Simones prat och skratt, vi är så jävla flum tillsammans, sanslöst! Det är nästan så att man blir mörkrädd ;) haha.

Inatt fick jag ett telefonsamtal av en lite smått berusad Patricia, haha, vilka samtalsämnen, mohaha. Och vi gjorde upp planer för idag, kanoners!

Idag blir det inte många knop, jag och Patricia ska vara hos mig hela dagen och börja mys-festa lite inför Tranan ikväll, he he. Och hon säger att hon ska anmäla mig till en wet-t-shirt-contest som äger rum på Tranan ikväll, men det tänker jag absolut sätta stopp för! Haha. :) Och mot kvällen ska vi äta gott och dricka lite mer ;) hoppas på en dunderkväll, men det brukar det som sagt bli när jag och Patricia umgås. ;)

Nu ska jag städa här om det mot förmodan skulle dyka upp fler besökare på förfest här ikväll ;) Bye.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: