hata, hata, hata.

I personligt.,
Jag HATAR verkligen snooooor!!
Måste vara världens mest irriterande sak, slemmigt och drygt. Som ni kanske fattar så vaknade jag upp imorse och var hur snorig som helst, har snytit mig konstant och har en papperstuss i handen hela tiden. Och som om det inte vore nog så nyser jag också hela tiden. :(
Men nu ska alkoholen få göra sitt så att jag glömmer bort allt snor. Haha, jag verkligen haaatar snor.

Patricia har äntligen anlänt hit och snart kommer även Therese hit, he he. Och jag har kört mina snygga snor-danser sen Pat kom hit ;) Hon tycker att jag är så snygg ;) Mohaha. Bye.

  
Skrivet av: Patricia
I   Blogg: http://ingamikaela.blogg.se

Men solklart, du är alltid snygg darl! ;) Och bättre blir det ikväll när jag anmäler dig till wet t-shirt competition, moahaha!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: