good morning sunshine.

I personligt.,
Det blev inte mkt skönhetssömn inatt, men jag får ta igen det någon annan gång. Jag är ung, jag kan sova någon annan dag ( som min syster och jenny sa under hela vår gotlands-vistelse, haha )
Camilla ringde nämligen och väckte mig, klockan halv nio, den damen är verkligen uppe med tuppen ;) haha. Men det gjorde absolut ingenting, trevligt att någon hör av sig och vill umgås. :) Vi ska ta en promenad nu på morgonkvisten och hon skulle även uträtta något ärende på stan. Men jag kommer smyga längs husväggarna på stan, för jag kommer nog se ut som ett vandrande lik, mohaha, träningskläder och nada smink ;) he he. Och med mina få timmars sömn kan ni ju tänka er hur "vacker" jag är en morgon som denna ;)

Och sen när jag kommer hem ska jag skicka iväg en jobbansökan, om jag inte hinner nu, och sen ska jag storstäda lägenheten, vilket kommer gå ganska fort eftersom den är så pytteliten ;)
Nu måste jag sätta fart för hon ringer nog vilken sekund som helst och säger att hon är på väg, så jag måste göra lite gröt nu och pula i mig den fort som attan :) haha. Har börjat gilla gröt på sistone, riktigt gott och nyttigt, och sen går det fort att göra också :) Puss herrå.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: