godmorgon sötnos? elleh?

I personligt.,
Jo då, imorse när jag vaknade hade jag nästan glömt bort att Therese sov över på min soffa, höhö. :) Lite förvirrande. Men igår kväll så gosade vi ner oss med varsitt täcke och chips, dricka och ostbågar och tittade på film, :) Vid 8 igår så kom Simone förbi här med mjölk och grädde, och jag hade mikro och oboy, vilket resulterade i varm choklad med vispgrädde, mumsigt! :) Och sen åkte hon hem och Therese stannade kvar här och som sagt jag vaknade imorse och blev lite förvånad, haha.

Och imorse gjorde Stefan mig sällskap ner på stan, jag skulle uträtta lite ärenden men hittade dock inte det viktigaste, som var en almanacka, jag har noll koll på saker och ting i mitt liv, behöver verkligen strukturera upp det.
Men jag köpte en webb-cam och en längre tp-kabel så att jag kan ligga i sängen med datorn. :) Sen lunchade vi på Mr Bean, och jag åt som vanligt en kalkon och tomat-toast, den är grymt god där! Den rekommenderar jag verkligen ;)
Sedan åkte jag vidare till jobbet och jobbade 14.30-22.15, och tiden gick superfort för Camilla jobbade tillsammans med mig, he he, och vi fick oss några härliga skratt under kvällen. Haha, och Mange, nästa gång får du ha pengar i plånboken ;) mohaha.
Fick även reda på att jag ska jobba 4 timmar imorgon också, mellan 10-14. Helt okej tid, lagom länge så att man inte hinner lessna så mkt, ;)
Men imorgon bitti ska jag till tandläkaren kl 8.30, då ska de börja med min tandställningsprocedur, haha. Lite läskigt, de ska börja med att sätta in nå gummisnoddar i min mun, haha. Jag ska försöka lägga in en bild på det imorgon eftermiddag, haha, så får ni se något sjukt ;) Haha.

Just ja, igår tittade vi på Step up, och guuud vilken het kille, bara älskar hans stil och oh, han dansar som en gud ;) jag bara dog.
Nu blir det en film till, goodbye o goodnight.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: