extramamma,.

I personligt.,
Jo, alla trodde att jag var Tims mamma idag, jag följde ju som sagt med Camilla och handlade idag och eftersom jag älskar bebisar så bar jag Tim hela tiden, mys. Och alla tittade och trodde han var min, kändes lite konstigt, men klart man inte tackar nej till en sån urgullig bebis ;) he he. Du kan vara en stolt mamma Camilla!
Och sedan fick jag skjuts av Stefan till stallet och hem, men den dumsnuten kallade min häst för en åsna, haha! Jag har snaggat Lanne och då tyckte Stefan att han såg ut precis som en åsna, värsta elakt. Den lilla tönten ;) hihi. Men tack för hjälpen! :)
Och nu ska jag diska, hela diskhon är proppfull med disk, men jag är så laat. Äh, nu får jag ta mig i kragen. bye.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: