wake-up call.

I personligt.,
Igår kväll gick jag och syrran och la oss väldigt sent, men äh tänkte vi, vi får ju sova ganska länge imorgon. Men tji fick jag, imorse kl. 07.30 ringer de från Hemköp och vill att jag ska komma och jobba, på direkten. Även om jag var dödstrött så svarade jag ja, dock låg jag kvar i sängen i 10 minuter innan jag ens fattade vad som nyss hänt. Då ramlade jag typ ur sängen och gjorde mig iordning och gick till jobbet, och jag jobbade till klockan fyra, och efter det åkte jag hem och flummade lite med Niklas. :)
Och sen har simone varit här nu under kvällen, vi har tittat på fler Grey's avsnitt och smällt i oss gurka och dipp ;) haha. Alltid lika gott, hihi, dock är vi uppe i 3 uppätna gurkor redan, så nu får det nog räcka, tror jag, haha ;)

( internt skämt, om ni inte gillar min humor är det ingen idé att ni läser längre, för ni kommer garanterat inte fatta ett skit, haha )

- Min arm, vart är min arm?
- Jag behöver verkligen min arm.
- Har någon sett en arm?

- Hej, har du sett en arm någonstans?
- Eh nej.

- Oh, en avskild arm.
- Jag behöver verkligen min arm, min pojkvän har inga armar.

Detta avslutas med att jag o simone börjar garva och jag säger något omoget om att simone skulle ha en stump, och att hon skulle dansa med den på tranan, haha. Vi är störd, jag vet, men vi har jävligt roligt under tiden! ;) haha.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: