tv-spel.

I personligt.,

Jag älskar tv-spel, men problemet är att jag blir så girig ( vill aldrig dela med mig av kontrollen ) och sen blir jag helt beroende, jag kan INTE sluta spela när jag väl har börjat! :) haha.
Som t.ex. inatt satt jag uppe way to long och det första jag gjorde när jag vaknade var att börja spela igen ;) haha.
Igår spelade jag och niklas något snowboard-spel och jag var helt kass och han var självklart jätteduktig och med jämna mellanrum sa han;
- Ja, det där var ju rätt bra, för att vara tjej ( och sen garvade han )
Och jag blev ännu mer frustrerad över att jag bara gjorde fel hela tiden, och tillslut får jag in snitsen och klår honom och hans höga poäng ;) haha. Och då blev han lite purken xD haha. Och jag körde en liten segerdans ;) hihi.

Idag har jag strosat runt lite på stan med Patricia och kom faktiskt hem utan någonting denna gång. :) Otroligt men sant. Och ikväll blir det utgång ;) och ska även ta ett allvarligt snack med en viss tjej, och jag hoppas att det går lugnt till, att vi slipper slåss. Hmmfp!

Adios.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: