idag är det söndag.

I De allra bästa.,
Och jag har spenderat förmiddagen tillsammans med min kära vän Sandra Tofält. :) Vi köpte pizza ( jag åt en kebab-pizza, för ovanlighetens skull ;) haha ) och så pratade vi säkert 3 timmar i sträck, och vi skrattade väl så gott som hela tiden! :) Vi pratade gamla minnen, gamla killar, nuvarande killar, sexminnen, bajs ( ? ) ( ! ) haha, och så tittade vi i gamla skolkataloger och fick oss en del skratt ;) haha. Och vi pratade framförallt om gårdagen, och jag fick vissa flashbacks! :P haha, vissa mer eller mindre trevliga, mohaha.

- nej, nu stänger butiken. ( säger sandra när amadeus försöker nosa sig in i hennes pizza-kartong, och hon misslyckas med att stänga den helt så amadeus försöker en gång till, då säger hon; )
- ooh snabbhandling! ( och börjar garva, precis som jag ) haha.

Intern-skämt men det var väldigt roligt just då ;) haha.

Alltså sandra vet så himla mkt om mig, tror nog ingen annan känner mig så väl och vet så mkt av mina hemligheter! ;) Men jag litar verkligen på den kvinnan, jag säger som christina yang i grey's anatomy;
- hon är min människa, hon är den jag ringer om jag dödat någon och behöver hjälp med att göra mig av med kroppen.
Mohaha, lite läskigt citat men det stämmer väldigt bra, om man bortser från vad det egentligen står, haha, man får läsa mellan raderna. :)

( tha sex sändie, haha, smack that! xD mohahaa, du hajjar ;) hihi. )

  
Skrivet av: sääändie.
I

haha, jag hajjar ;p fy fan, det kommer alltid att vara en grej vi kommer asgarva åt alltså. Du är min bästaste bäste vän också. Vi flummar på som två toookar. men såå roligt vi har :) tack tack gumman!!
jag är glad att jag har dig




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: